sobota, 9 lipca 2016

Lato w pełni.



Dzisiaj w kolorach zieleni i bieli. Wierzby na pniu pięknie się prezentują w ogrodach jak jeżdżę na wycieczki rowerowe to oglądam z ciekawością ogrody innych i chce zauważyć, że faktycznie wierzby są bardzo częstymi gośćmi. Tuje to chyba mimo wszystko gość numer 1 ;) W moim sąsiedztwie dziewczyny przekonały się do sadzenia kwiatów w doniczkach i układaniu przy wejściach na schodach pięknie to wygląda dobrze się podlewa i wejście do  domu jest jakieś takie weselsze ;)

  

 



Zapomniałam jeszcze mój ukochany klon dostałam go od koleżanki i muszę przyznać , że prezent wspaniały jakoś tak udało mi się go posadzić na zachodzie i jak świeci słońce to pięknie przebija światło przez liście boski ;)

 


         Miłego dnia.






4 komentarze:

  1. I to właśnie lubię w ogrodach mnogość różnorodnych kolorów, które działają jak balsam na duszę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Podoba mi się pomysł kwiatów w doniczkach przed wejściem na schodach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń